Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Csapó 2

2010.04.21. 21:53 Kutya Úr

Így az adásba kerülés után "már" meg is írom a beszámolót... Egyébként a Comedy Central fotósa így látta, Zsók Levi így látta.Vele kezdeném a sztorit: a felvétel napján felhívott, hogy látta, van egy piros pöttyös nyakkendőm. Szeretné lízingelni. Végül nem vette fel, úgyhogy úgy döntöttem, felveszem én. Ez látható a felvételen.
Amúgy nem indult egyszerűen. A kamerapróbán kiderült, a felvevő szerkezet nem "szereti" az ingemet, úgyhogy haza kellett rohannom egy másikért. Az egyetlen tiszta egy egyszínű bordó volt, ez is látszik a felvételen.
Aztán jött a lámpaláz, ami eddig is jellemző volt a színpadra hatolás előtt. Ráadásul Janklovits kolléga "lebaszott", hogy kikotyogtam, neki cifrább fosása volt az első tévéfelvételen, mint nekem. Most elárulok még egy kulisszatitkot: ettől meg nekem lett cifrafosásom... Így vártam a soromra, közben gyakoroltam a kis anyagomat. Volt is miért, mert eredetileg háttal befelé jöttem be a színpadra, ám ez a tévében nem látszik, mert nem sikerült jól. Itt jegyezném meg, maximális tisztelet a vágóknak, mert szerintem elég tréül sikerült a színpadon töltött közel 20 perc, ebből sikerült kihozniuk egy egész erős 7 percet. Viccesnek vicces volt, de egy kicsit többet vártam magamtól. Íme a végeredmény:


Tessék megtekinteni a többi fellépőt is. Amúgy, akinek nem tetszett a pofám, annak itt lesz a farpofám. Ezért pedig köszönet Boginak és Fricseknek.
Köszönjük, hogy minket választottak, további kellemes szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr301898775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása