Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Nyugodjék békében iwiw

2012.03.27. 14:39 Kutya Úr

Nem tudom, hányan használják még a "második legnépszerűbb közösségi oldalt"? Én most döntöttem úgy, hogy végleg törlöm magam. Az utolsó csepp a pohárban ez az üzenet volt:

Tárgy: Hello!
Feladó: Jakab Szilamér

Szia!

A múltkor ígértem valamit, és most elküldöm. Ez egy rendkívül egyszerű pénzkereseti lehetőség. Csak rákattintasz, követed az utasításokat, ilyen egyszerűen tudsz vele pénzt keresni. Eleinte mi sem kerestünk sokat, de a múlt hónapban már 800-1200 euro jött a számlánkra!

{link}

Eleinte kicsit nehezebb, de aztán megtanulod kezelni a felületet és minden megy, mint a karikacsapás. Csatlakozz és keressünk együtt nagyon sok pénzt!
Sok sikert!

{link}

Szilamérnek természetesen egyetlen ismerőse sincs, március 11-én regisztrált a rendszerbe. Az utóbbi időben csak és kizárólag ilyen felhasználóktól kaptam hasonló jellegű üzeneteket, és ez volt az utolsó csepp a pohárban. De nem akartam csak így szó nélkül távozni, úgyhogy egyrészt kitöltöttem az iwiw által szabadon hagyott felületet, amelyen rövid indoklást kérnek, miért is törlöm magam, illetve az alábbi válaszlevelet küldtem Szilamérnek:

Kedves Szilamér! 

Rákattintottam a linkre, amit küldtél, és azonnal kaptam egy sms-t, mely szerint 4000 euro landolt a számlámon. Aztán tovább kattintottam, és láss csodát, néhány perc múlva újabb 6000 euro pittyent nálam! Ez egyszerűen fantasztikus, el sem hiszem! 

Amióta ezt az üzenetet írom már megint jött két sms, az összeget már nem is merem leírni... Teljesen megváltoztattad az életemet, Szilamér! Honnan is ismerjük egymást egyébként? Áh... Mindegy is, hiszen csak az a lényeg, hogy néhány perce még egy vasunk sem volt, pedig keményen dolgozunk több helyen is, most pedig már milliomosok vagyunk!!!! ÚRISTEN! MILLIOMOSOK, ÉRTED?? 

Nah, megyek is, mert meg kell osztanom ezt a linket mindenkivel, és a munkahelyeimen is fel kell mondanom, mert ezek után... Ki a francnak van kedve dolgozni ugye? 

Búcsúzóul még annyit, hogy miközben lefoglaltam a repülőjegyemet a világ körüli útra, újabb összeg landolt a számlámon, ami - nem fogod elhinni -, több mint 90000000 euro! Nem mintha ez most már számítana! 

Köszi még egyszer, további szép napot!

Nem akarok nosztalgikus ömlengésbe kezdeni, hogy mennyire jó is volt, amikor a fejlődő online világban megtettük első botladozó lépéseinket a magyar fejlesztésű közösségi oldalon. Mindenesetre kár érte, és azért is, mert ironikus módon a facebookon osztom meg ezt a bejegyzést, hogy többen is elolvashassák...

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr734343592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása