Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Mozdulj!

2009.04.22. 17:28 Kutya Úr

Korábban már írtam, mennyire nehezemre esik lemenni az uszodába, holott 15 évig napi rendszerességgel ott voltam. Tegnap megint sikerült, megint kurvajó volt, csak elfáradtam. Elszoktam ettől az érzéstől.
Majdnem 100 kiló vagyok. Azt szokták mondani, a férfi mázsa alatt csak karácsonyfadísz. Lófaszt. Én soha nem voltam fölötte, és ez az a klub, ahova nem akarok bekerülni. Pedig a 185 centihez nem is gáz a mázsa. Csak nekem szarul áll, na.
Egyébként több jó példa is lebeg előttem: jelenlegi csapattársaim közül hárman is jártak ebben a cipőben, de mindnek sikerült visszadolgoznia magát emberi formára. Most jön az, hogy leporolom a futócipőmet - ha még megtalálom - és kimegyek a Margitszigetre. Amikor utoljára ilyen akcióra vállalkoztam, megalázó módon busszal jöttem vissza az Árpád-hídtól...
Nem kizárt, hogy valamelyik hírportálon olvashattok rólam legközelebb: Rokkantra kocogta magát az ex-vízilabdázó/Újabb bizonyíték: a sport halálos/Szégyen a futás, de hason? - vagy valami ilyesmi címmel közölnek majd hírt rólam.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr141080387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robigdf 2009.04.23. 07:48:17

"185 centihez nem is gáz a mázsa"

Attól függ miből. Ha izomból, akkor ez teljesen jó. Ha színtiszta háj, akkor lehetsz 40 kg is, akkor se fogsz jól kinézni. Ezt értsd úgy, hogy tök mindegy hány kg vagy. ;)

robigdf 2009.04.23. 07:49:35

Ja, egyébként a hideg vízben való pancsikolástól sem lesz jobb, szerintem. Fittebb duci leszel, de szálkásabb ettől biztosan nem.

Kutya Úr · http://dogslife.blog.hu/ 2009.04.23. 12:00:04

@robigdf: A tapasztalataim azért azt mutatják, hogy az úszás mozgatja át a legjobban a teljes izomzatot. Szálkásnak lenni alkati kérdés, amikor napi kettőt edzettem, akkor sem volt kockás a hasam, vagy vékony a combom. De ha megnézzük a magyar válogatottat (vízilabda), nem vagyok egyedül:) - Biros Péter, Molnár Tamás, Kis Gábor - soha nem fognak úgy kinézni, mint Kásás, vagy Madaras, pedig ugyanannyit edzenek, csak ilyen az alkatuk.
süti beállítások módosítása