Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Parazita

2010.01.29. 14:34 Kutya Úr

Több mint 10 évig voltunk együtt. Már az elején tudtam, Ő különb a többinél, az első perctől a bőröm alatt éreztem. Voltak előtte mások is, sőt, néha futott mellette egy-két kisebb rivális, de Őt képtelenség volt kiütni a nyeregből. Erősebb és ragaszkodóbb volt mindenkinél. Évek óta csak Ő volt, meg én.
Aztán bármennyire is összenőttünk, már nem bírtam tovább, elegem lett belőle. Ha jobban belegondolok, korábban is megvoltam nélküle, és ennyi idő után kijelenthetem, soha többet, senki hasonlót nem akarok eltűrni. Noha rájöttem, nem lehetünk együtt többé, bármilyen módszerrel is próbálkoztam, képtelen voltam elszakadni.
Ezért orvoshoz fordultam, aki viszonylag rövid idő alatt megszabadított tőle. Most még három hétig nem mehetek vízbe, de végre valahára leszedték a szemölcsömet!

Ő volt az

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr411691782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venusz22 (törölt) 2010.01.30. 13:10:59

Te Jó Ég! mintha a volt pasimról írtál volna. Csak Ő egy picit azért szebben nézett ki. ; )
süti beállítások módosítása