Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Itt vannak a szomszédban!

2010.03.07. 20:29 Kutya Úr

Bálint Ferenc (Béfé), Tóth Szabolcs (Tsz) és Felméri Péter (Efpé - de nem használja). Az első két férfi a Szomszédnéni Produkciós Iroda, utóbbi önállóan Felméri Péter.

Erdélyi humorikonok ők. Mérföldkőnek nevezhető dolog történt velük: pár hete kivettek egy lakást nem messze a Godot-tól.
Ennek a lakásnak volt az avatója szombatról vasárnapra. Mi tagadás, többen csúful elkaszáltuk magunkat, többek közt én is. Még nem volt szerencsém egyszerre fellépni velük, de követem a munkásságukat. Amikor Béfével először találkoztam és bemutatkoztam neki, az alábbi párbeszéd játszódott le.
 
- Gratulálok, jók voltatok! Én a Gulyás Attila de Kutya vagyok.
- Szia! Bálint Ferenc, Béfé. Te vagy a Kutya! Tsz-szel láttuk már a nevedet a fellépők között, tanakodtunk is, ki lehet a név mögött. Elhatároztuk, hogy majd megkérdezzük tőled, honnan ez a név. Aztán rájöttünk, hogy mi meg Szomszédnéni vagyunk, úgyhogy inkább nem kérdezek semmit…
 
Ebben maradtunk. A lakásavató egyébként jó nagy tömeggel, zajjal járt. Kérdeztem Felméritől, szóltak-e a lakóknak a buliról. Ő pedig értelmesen ezt válaszolta:
 
- Na, most úgy van, hogy jössz így felfele a lépcsőn, az első ajtó a miénk. Szemben van egy rács, a mögött lakik egy ember. Neki szóltunk. A többiek meg majd rájönnek…
 
Természetesen semmi bántó nem akart ebben lenni. Azt figyeltem meg, hogy veszett jókedélyű gyerekek ám ők! Szerények, kedvesek és Felmérinek legalább olyan szőrös az alkarja, mint az enyém. A buliból az utolsó hullámban távoztunk Bács Mikivel, csak azt nem tudom, kilépéskor miért hoztam el egy üveg pezsgőt? Ha legközelebb találkozunk, viszek nektek egyet, ígérem!

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr831817182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása