Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Giga-mega-brutál saláta

2010.06.05. 18:59 Kutya Úr

Tegnap összeütöttem egy kis elemózsiát. Zöldséghiányom volt, úgyhogy gondoltam, csinálok egy salátát. Az elkészítése viszonylag nem volt bonyolult, az alábbi dolgokat beletettem egy lábasba (az üvegedényünket ripityára törtem pár hónapja) és összekevertem őket.

Tejföl
Kapor, só, bors
Fejes saláta
Uborka
Paradicsom
Lila hagyma
Mozzarella
Főtt tojás
Kruton (kamu, mert szeletelt kenyeret pirítottam meg és vágtam kockára)

A tojás megfőzésével együtt alig több mint 20 perc az elkészítése, finom, szerintem nem is túl egészségtelen. Ja, és nagyon jókat lehet tőle "szellőztetni"...

Micsoda csodasaláta

Tudom, kicsit úgy néz ki, mintha egyszer már valaki megette volna, de csak azért, mert a krutonok megszívták magukat a tejföllel... Az elkészült ételt fogyasszák egészséggel!

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr542059052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása