Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Cigizve smárolás

2009.01.14. 11:19 Kutya Úr

A minap a Merlinbe mentem mulatni. Nem volt sok kedvem hozzá, mert előtte dolgoztam, de kíváncsi voltam. Odaérve várnom kellett a többiekre, ezért a hideg ellenére megálltam a bejáratnál. Kisvártatva egy fiatal, 16 év körüli párocska (emókák) jött ki az ajtón csatak részegen. Mindketten pólóban voltak és jelentős kihívással küzdöttek a két lábon állás terén. A kislány nem is bírta, leült a felső lépcsőfokra. A srác cigivel a kezében mellételepedett és átkarolta a kislány derekát. Egy rövid ideig smároltak, majd a kislány nemes egyszerűséggel elaludt (nem elájult, az nem így néz ki).
A srác nem nagyon zavartatta magát, slukkolt párat a cigiből, majd eldobta és ő is elszenderedett. A dolog szépséghibája, hogy mínusz 10 fok volt. Akik arraj ártak, elborzadva figyelték őket - nagykabátban. Már azon voltam, hogy felkeltem a srácot, mégsem lesz ez így jó, szarrá fagynak. Az idillt végül nem én, hanem a kislány törte meg, aki szép finoman elkezdett öklendezni, majd hányni. A srác felriadt az öklendezésre és megpróbálta kicsit odébb vonszolni rongybabára emlékeztető választottját.
Nosztalgikus érzések kavarogtak bennem, annak idején egyszer-kétszer nekem is sikerült ennyire lealjasodnom, de akkor még csak ismerkedtünk - az alkohol, meg én. Ennyivel el is intéztem magamban a dolgot, nem aggódtam miattuk. Hanem ami megfogott, az a cigizés közben smárolás. Eddig nem zavart, de most már valahogy igen. Ugyanazt a zavaró érzést érzem, mint amikor valaki azt mondja/írja, hogy felmerül. (Mi tud felfelé merülni?) Csak pár nap telt el az incidens óta, de azóta látom, nagyon sok fiatal van, aki simán csókolózik a partnerével dohányzás közben. Már a rágózást is nehezen toleráltam, de a cigi - annak ellenére, hogy én is dohányos vagyok - kifejezetten zavar.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr92876750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása