Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

9 hónap

2010.11.09. 00:54 Kutya Úr

Semmi rejtélyesre nem kell gondolni. Nem lettem terhes, és más sem általam (legalább is nem tudok róla), nem vagyok kórházban, és még csak nem is kapcsolták ki a netet. Úgy néz ki, 12 hónapból 9 hónapon át tudok foglalkozni intenzíven a bloggal - ennyi.
Ennek most az az oka, hogy teljesült a "nagy" vágyam: nappali munkám van! Na, persze ez sem olyan egyszerű, mert ha szigorúan vesszük, akkor az ugye legfeljebb napkeltétől napnyugtáig tartana, de nem. Ma is fél kilencre mentem, és nemrég értem haza. Ebbe belecsúszott egy több mint két órás skype konferencia is, amit a humorista kollégákkal nyomtunk, de attól még nem a tévé előtt bambultam az agyamat pihentetve.
Szóval elindult valami elég komoly. Van koncepció, perspektíva, meg minden más idegen eredetű szó, ami pozitív dolgokat sejtet a jövőre nézve. Igen, kurvasokat kell melózni, meg tanulni, de olybá tűnik, bitang mód meg fogja érni. Ha abból indulok ki, hogy amikor újságíró voltam, akkor tele volt a polc különböző sajtótermékkel, valamint pultosként állandóan volt bennem/nálam valamennyi minőségi alkohol, akkor a pénzügyi területen mozogva talán okkal vagyok bizakodó a stabil egzisztenciám megteremtését illetően. Vagy, ahogy mondani szokták: az autószerelő olajos, a pék lisztes, az örömlányokat gyakorta megszexulaizálják (nagyon árnyaltan fogalmaztam).
Hogy mit is csinálok? Nehéz lenne egy szóval leírni. A névjegyem szerint kommunikációs igazgató vagyok - gyakorlatilag minden korábban megszerzett tudásomat alkalmaznom kell, plusz még hozzá kell tanulnom a specifikumokat. Az irodában meg állandóan "megy a Duna TV", ilyen jófej arcok úszkálnak bambán...

 



Összehasonlíthatatlan ez a fajta munka a vendéglátással. Mondjuk annyi párhuzam talán van, hogy itt is bármit csinálhatok, azzal valakinek örömet okozok. És nyilván lesznek majd seggfejek is, de ki nem szarja le?! Jó a csapat, fasza az irodánk, nyugi van, úgyhogy no para.
Természetesen nem tudok egyszerre csak egy dolgot csinálni. A humortársulat is dübörög ezerrel: fellépések rendszeresen, meg alkalmilag is. Az időpontokat már jó ideje nem frissítettem oldalt, lehet, hogy a társulat facebook oldalát fogom inkább kirakni. Informatívabb, meg ha itt nem is, ott rendszeresen találtok olvasnivalókat a "tollamból".
A függőben lévő bejegyzések meg előbb-utóbb meg fognak születni - tudom, adós vagyok néhány dologgal -, dehát végre kezdenek a helyükre rázódni a dolgok. Arról meg még senki nem tudott jót írni, hogy minden a legnagyobb rendben.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr992435144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása