Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Nyár

2009.05.23. 11:46 Kutya Úr

Gyakorlatilag egy pillanat alatt robbant be a nyár. Ez a gatyarohasztó melegen kívül sok mást is jelent. Amúgy is jobban szeretem a meleget, de az utóbbi éveket figyelembe véve mindig a nyári időszakok voltak a legjobbak.
Idén úgy néz ki az indulás, hogy néhány hete "megkaptunk" öcsémmel egy kávézó-sörözőt. Étterem-koktélbárt kéne belőle csinálni. Napi tizenplusz órákat dolgozunk vele, az a minimum, hogy eredmény lesz belőle. Régen nem próbáltam ennyire odakoncentrálni egy feladatra.
Ha az első komoly változások nem mennek végbe két héten belül, még akkor is lehetőségem van lemenni a Balatonra. Ettől mindenki óva int, mégsem gondolom, hogy egy szezont ne lehetne lehúzni. Annál is inkább, mertigénylem a környezetváltozást. Ráadásul profi mixerekkel lennék körülvéve.
A stand-up boríthatja a vendéglátós dolgokat. Eddig volt 5 fellépésem. Bemutattam a bizonyítékaimat, várok az elsőfokú ítéletre. Ebből még bármi lehet. Nekem bejön a színpad, elképesztő érzés látni és hallani, ahogy 70 ember gurul a röhögéstől, azon, amit mondasz. És jól esnek utána a gratulációk vadidegen emberektől, meg persze a kritikák is - a fejlődés jegyében.
A változatosság kedvéért egy nálam hét évvel idősebb, tőlem több mint 200 kilométerre élő nő iránt kezdtem érdeklődni. Ez nem csak a korkülönbség okán gáz, de egyre inkább az az érzésem, nincs Budapesten normális nő. Vagy én nem vagyok idevaló. Jelen állás szerint nem lesz belőle semmi, de ha így is marad, már sikerült kimozdítania az ellenkező nem iránti apátiámból, amiért hálás vagyok neki. Illetve sok fájdalmat kívánok annak a fazonnak, aki két éve vele van, de nem tudja boldoggá tenni - szerintem.
Megint járok uszodába. Edzésen is voltam, tegnap meg kint voltam a pólódöntő első meccsén. Utána egy gimis cimborámmal beszélgettem hosszan, mert rég nem találkoztunk, ráadásul ő kitartott az újságírás mellett. Engem meggyőzött, hogy jól döntöttem, amikor kiléptem a dologból. Meló 0-24-ig, magánélet szinte nuku, pénz meg annyi, hogy kussolj.
Ma strand, aztán kimegyek a csapatom meccsére. Utána valószínűleg szétkapom magam a társakkal, de rendesen, elvégre szülinap van.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr31138937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása