Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Summa 2009

2009.12.29. 19:10 Kutya Úr

A tavalyi évzárás elmaradt, az ideit viszont elkezdem időben, hátha sikerül befejezni. Érdekes, hogy van még két nap az évből, és az egyik legfontosabb fejezetről még fogalmam sincs: szerelem.
Szarul indult az év. Január elején ahelyett, hogy szerződtettek volna az étteremben, munkanélküli lettem. Kényszerűségből lezárult egy szakasz, már akkor ki kellett volna lépnem ebből a vendéglátásnak nevezett bohóckodásból. A hónap végén jött egy mélypont, elfogyott a pénzem, emiatt jelentősen csökkent a morálom bármihez is.
Pár héttel később már egy menő koktélbárban voltam bársegéd. Pár hét alatt elfogadtak, nagyon jól éreztem ott magam. Mellette persze folyamatosan mentek az angol tanítások, amik nyár elejére be is értek: mindkét diákom sikerrel abszolválta a nyelvvizsgáját (az egyik felső-, a másik középfokot nyomott). Jó volt látni, mennyit fejlődtek 3-4 év alatt, büszke vagyok rájuk!
Természetesen nagyon sok alkoholt fogyasztottam. Valahogy úton-útfélen kézenfekvőnek tűnt az ivás. Nem vagyok rá büszke, de ez van. 2010 január 1-től megpróbálok kevesebbet inni és dohányozni, ha kibírom, az első hónapban egyáltalán nem szeretném egyiket se - lehet fogadalomnak tekinteni.
A március igen mozgalmas volt. Először állhattam a Godot színpadán, mint humorista. Ezzel egyértelműen megindult valami: minden hónapban mentem a tehetségkutatóra, augusztusban felvettek a Comedy Central-on, ahogy bohóckodok. Remélhetőleg, jövőre ez lesz az egyik pillér. Aztán pár héttel később kihúzták mind a négy bölcsességfogamat. Nagyon menő volt, mert utána Cataflam-ot kellett fogyasztanom antibiotikummal. Ha már nem ihattam alkoholt...
Továbbra is mosogattam, tanítottam, de jött egy lehetőség, hogy az öcsémmel és apukámmal együtt beszállhatunk dolgozni egy kávézóba a Keletinél. Rövid, de annál intenzívebb közreműködés után kiderült, semmi keresnivalónk nekünk arra felé. Engem ekkor már hívtak kisegíteni Budapest egyik menő romkocsmájába. Végül ott töltöttem a nyarat. December elejéig bírtam. Nem csak a romkocsmát, hanem a vendéglátást. Végleg kiszálltam belőle, azóta keresgélek. Mint kiskaput, meghagytam a koktélbárt, mert az azért egy nívó.
Májusban megismerkedtem egy lánnyal. Az első pillanatban úgy baszott tarkón az érzés, mint még soha. Egyszer talán leírom, milyen volt. Minden akadály ellenére találkozgattunk. Egészen egyedi, ami kialakult köztünk. Hosszú sztori, s bár megígértem magamnak, hogy december 31-ig vagy elvágom az egészet, vagy beviszem a döntő tust, egyszerűen képtelenség. Ez az egy elvarratlan szálam van 2010-re, illetve némi tartozás. Alapvetően jó az irány, csak pénz nélkül lófaszt se tudok kezdeni.
Nem fogadkozni akarok, csak emlékeztetőül leírom magamnak, miket kéne véghez vinni jövőre: annyi pénzt kéne csinálni, hogy sose fogyjon el. Ez valószínűleg összefüggésben fog állni a népszerűséggel. A szerelmet nem csak megszerezni fontos, hanem megélni is. Egészségesebb életvitel; kevesebb cigi és pia, több vízilabda. Nagyjából ennyi. Boldog Új Évet mindenkinek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr191631037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása