Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Narkolepszia...

2010.05.28. 16:42 Kutya Úr

Én nem tudom, mi van ma. Két óránként el akarok aludni. Egész nap. Kicsit gátol ez mindenben. Oké, nem ittam reggel kávét, meg nem is dohányoztam, de ez nem lehet az ok. Egész normálisan alszok mostanában (leszámítva persze az előző bejegyzésben leírtakat). Az imént a lakótársnőm főzött, közben beszélt hozzám. A fejemet ezalatt egy tejesdobozon pihentettem úgy néztem valami sorozatot.
A következő képem, hogy felriadok, mert letesz egy tányért az asztalra. Ja, és akkora nyálcsulát sikerült készítenem pár perc alatt a tejesdobozra, hogy húztam magammal, mint egy pókhálót, amikor felemeltem a fejem. Lehet, hogy front van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr492038314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.06.01. 19:30:54

a kávé hiánya lehet ok, ha már hosszabb ideje vagy fogyasztó, nálam sosem marad el reggel, de volt olyan nap, mikor 6 bögre is lecsúszott. Totál megkavarja a ketyegőmet ez az időjárás.

Kutya Úr · http://dogslife.blog.hu/ 2010.06.01. 19:34:54

@rémTündér /beletemeti a felemást..../: A ketyegőmnek semmi baja - remélem. Nem vagyok függő, de le-lecsúszkál a kávé, inkább csak a rituálé és az íze végett. Mindenesetre ma is volt két mélypontom, de kizárólag az időjárást okolom!
süti beállítások módosítása