Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Karácsonyi lidércnyomás

2008.12.27. 15:48 Kutya Úr

Karácsony túlélve, bár még haldoklom. Elsődlegesen azért, mert nem kapok levegőt és még mindig nem tudok nyelni. Enyhén begyulladt a torkom. Szenteste kezdődött, azóta folyamatos, talán kicsit enyhülő fájdalom.
Nagyon sokat aludtam az utóbbi pár napban, pedig tevékenyebbre terveztem. De legalább olvastam egy csomót. Mielőtt kitérnék ezekre, megosztanám: a Valami Amerika 2 kibaszottul kurvajó! Vannak igényeim mozifilmekkel szemben, pl legyen szórakoztató, ne basszam fel valami apróságon menet közben az agyam és kapcsolja ki az agyam arra az x időre, amíg a moziban ülök. A Várnai Brothers újabb sztorija tökéletes erre a célra. Nem mennék bele itten részletekbe, csak két színész zseniális alakítására hívnám fel a figyelmet: Csuja Imre és Tompos Kátya. Előbbit a Rém rendes család óta imádjuk (apropó mekkora fonák, hogy Szervét Tiborral, a bukott magyar Al Bundy-val nyomják együtt ebben a filmben, én tuti ráraktam volna egy poént erre, mint az elsőben tették Szabó Sípos Barnabással és Ross doktorral), és maffiafőnököt játszik - zseniálisan. Minden mozdulata röhögésre ingerel. Utóbbi a magyar filmipar új csillaga (legalábbis én eddig nem sokat hallottam róla), hacsak el nem lopja külföldre Vajna.
Az irodalomban egyfelől csalódtam. Egyik barátomtól Zafón új regényét, az Angyali játszmát kaptam. Megmondom, mi a bajom, lehet általánosságban is értelmezni. A kortárs művészek összekeverik a műfajokat. Tradicionálisat a modernnel, szezont a fazonnal, mindent mindennel. (Nagyjából ez a "kortárs": nem tudjuk értelmezni, de érezzük, hogy művészet). Itt is ez történt. A 460. oldalig (nem tudtam letenni) kapunk egy feszült krimit, amiből a maradék 150 oldalon (nem akartam letenni) egy romantikus horror sci-fi-dráma lesz. Anyád! És, ami a legrosszabb: a szerző sem tudja, mit akart mondani. Nem baj, határidőre megvan, a kaidó fizetett. Kösszépen. Másfelől viszont olvastam Agatha Christie-t is, mert szeretem. Egy novelláskötet akadt a kezembe, rejtélyes történetekkel. Tök jó volt, bár már megtanultam Christie-ül olvasni, úgyhogy egyből rájöttem a sztorik kulcsára. Jó érzés volt. Illetve olvastam néhány ponyvát, amikben nem csalódtam, inkább jókat derültem névtelen írók említésre méltó írásain. Hiába, ha nincs magasan az elvárás nem lehet nagyot csalódni.
A Karácsony érdekes volt. Anyám iwiw-en küldött meghívót, hogy vegyek részt... Végül is ott töltöttem a szentestét, ahol a megelőző huszonhármat. Szerencsére a torokgyulladás miatt nem tudtam sokat beszélni - így igény sem volt erre. De szép lassan rendeződik a viszony köztem meg a szülői ház között, bár már soha nem lesz az igazi. Legalább is addig biztos nem, amíg a szülő azt kérdezi gyermekétől: "Fiam! Szoktak-e lenni ott orgiák, ahol te most laksz?" Mindezt blazírt arccal, szenteste.
Annak reményében várom a szilvesztert, hogy egyszer igennel tudok válaszolni a fenti kérdésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr34843980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása