Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

The Show Must Go On

2009.04.09. 11:50 Kutya Úr

Már akkor feltűnt, milyen baromi nehéz műfaj ez az "állj ki és dumálj", amikor láthattam fellépni a legjobbakat. Most - így túl a második alkalmon - azt mondom, kurvanehéz. Az egy dolog, hogy nem készültem fel rendesen, néha akadoztam, nem voltam magabiztos és néha harapdáltam a szavakat. De ami a legidegesítőbb volt: nem röhögött a közönség. Szinte semmin. Nem csak nálam - senkinél.
Ami még érdekes lehet: volt egy kislány is fellépni. Tündér aranyos volt, csak egyáltalán nem vicces. Nem gondolnám, hogy a stand-up férfiműfaj (habár minden eddigi tapasztalat ez ellen szól), mégsincsenek jó csaj fellépők. Pedig kellenének.
Kedd este még egy kicsit el voltam kenődve, de többen mondták, nem volt ez olyan szar. Két fellépésem még biztos van májusban, azokra tisztességgel fel kell készülnöm és akkor legalább egy jó nyaram lehet. Meg jelenetötleteim is vannak, úgyhogy nem szabad leállni!

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr311055552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása