Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Pingvin vagy bagoly?

2009.06.06. 17:35 Kutya Úr

Szinte hihetetlen, de az utóbbi időben annyi szexuálisan analfabéta női egyeddel találkoztam, hogy "leszoktam" a dugásról. Pedig a tavalyi év második fele konkrétan a szexről szólt, talán egy kivétellel az összes szembe jövő nőt gerincre vágtam. Férfiaknál ez úgy van, ha 3 hónapig nem vagy nővel, kapsz egy baglyot - bár az időtartamra vonatkozó adatok ellentmondásosak. Nemrég találkoztam egy leány ismerősömmel, aki egy bombázó. Hogy, hogy nem a svédtornára terelődött a szó. Ő csak annyit mondott, van kilenc pingvinje... Bár ebben a kontextusban még nem hallottam a megfogalmazást, eleve az meglepett, hogy őt nem répázza senki. Jót röhögtünk egymás definícióin, de egyikünk gondolatába se fúrta be magát, hogy esetleg ki kéne irtanunk egymás "szárnyasait". Mondom, annyira rosszakat dugtam, hogy nem fordult meg a fejemben az esetleges irtás! Ez most jutott eszembe, pedig már majd' egy hónapja történt.
Három hete fordult a kocka. Találkoztam egy lánnyal, aki 7 évvel idősebb nálam. Azóta levelezünk, órákat beszélünk telefonon, fűtött hangulatú sms-eket váltunk. Nincs racionális alapja a kapcsolatunknak. Ha nem is lesz belőle semmi, úgy érzem, lassan visszakapom a monyómat. Azért képtelen lennék belemenni egy távkapcsolatba, mert egyszer már volt ilyen - beledöglöttem. Nem tudom, kibírnám-e még egyszer.
Egyébként a budapesti lányoknak üzenem, hogy szedjék össze magukat, mert fogalmuk sincs az erotikáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr731167690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása