Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Síri csend

2009.10.31. 02:11 Kutya Úr

Kicsit morbid, hogy pont így halottak napja alkalmából "térek vissza". A blogolástól tisztes távolságban éltem végig a nyarat, aminek talán megvolt a maga előnye, de inkább hátránya.
Megpróbálom röviden összefoglalni, mi történt, aztán így, újszerű lendülettel, az újabb bejegyzésekben flashback-szerűen igyekszek mindent megmagyarázni.
1. Végighajtottam a nyarat, aminek anyagilag semmi értelme nem volt. Egy romkocsmában rohadtam, aminek a summázata: megismertem egy szubkultúrát, de ennyi nekem elég is volt a vendéglátásból. 3 éve nyomom és most már szeretnék pontot tenni a végére. Vagy nyitni egy saját kricsmit, de ez távolabbi sztori.
2. Szerelmes vagyok, mint állat. Erről egyelőre tényleg csak ennyi...
3. Beindulni látszik a humorista énem. Nemsokára leszek a Comedy Central Bemutatja című műsorban, ami figyelembe véve, mennyire nincs színpadrutinom, egyszerre volt kihívás és megtiszteltetés.
4. Már csak ketten vagyunk az albérletben. Ennek megvannak a jó oldalai (nagyobb szoba, több tér, kevesebb alkalmazkodás), és a kevésbé jók (több lakbér, több házimunka). De az igazán nagy baj a poloskákkal van.
5. Család: apám munkanélküli lett, ezzel együtt én és az öcsém is családfenntartó. Próbáljuk tartani az öregben a lelket, vagy nyomni neki egy kis lóvét, ha tudunk. Öcsémnek egyébként kurvajó melója van egy Indiai étteremben. És full respekt neki, ügyesen csinálja, csak még a pénzét nem tudja beosztani. Anyámmal tisztes távolságban aránylag idilli a viszonyunk.
6. A kedvenc számom. És a nagy kereszt: diplomamunka. Jó lenne végre túl leni rajta, mert akkor nem csak egyszerűen munkanélküli lennék, hanem diplomás munkanélküli.
Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr141488122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.11.01. 17:35:25

szia, remélem nem kell sokat várni az új posztig. én nagyon kiváncsi vagyok a 2/3 pontban leírtakra:)
süti beállítások módosítása