Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Az első lépés után

2009.11.17. 01:23 Kutya Úr

Lement az első rész. Először azt mondta a szerkesztő, hogy a két témámból (vendéglátás, vízilabda) csak az egyik fog lemenni, mégpedig a vendéglátós. Aztán úgy döntöttek, a hat helyett hét adást csinálnak, így végül a vízilabdás szett is látható lesz.
Mint írtam vala, a felvétel jól sikerült. (Számomra) egyértelműen látszott a rutintalanságom, de az is, hogy jól éreztem magam a bőrömben. Külön megtisztelő, hogy egy műsorba kerültem Litkai Gergely-jel, ráadásul elé. Aki látta a tv-adást, feltűnhetett neki az a kamera, ami a színpad felett cikázva körpanorámát próbált adni a helyről. Egyszer fel is néztem rá, mert az előadás alatt folyamatosan kaszált a levegőben és eleinte zavart, akárcsak a tény, hogy a karzaton is ülnek, de nem hallom a nevetésüket. Ha jól láttam, a tv-n a karzat például nem is látszik. Ennek a helikopter-kamerának azért előnye is volt: ha csak pillanatokra is, de láthattam magam teljes egészében hátulról. Szép nagydarab gyerek vagyok, meg kell hagyni... Maroknyi olvasótáborommal megosztom hát, hogy két hétig a csapból is én folyok a Comedy Centralon. Az adások időpontjai: 2009. november 18. szerda 23.00, péntek 18.00, vasárnap 20.00, szerda23.00 és péntek 18.00. Ezt követően is lesznek ismétlések, bármikor belém lehet botlani.
Az eddig még nem mérhető sikeren felbuzdulva újabb jelenetsorok írásába kezdtem, amiknek egy részét ma elő is adtam a Godot-ban a Fiatal Félőrültek Fesztiválján. Ez a Dumaszínház tehetségkutató műhelye, én is egy ilyen rendezvényen léptem fel először idén márciusban. Azóta annyit változott a színvonal, hogy én most egy félkész, nyúlfarknyi szettel talán ha a középmezőnyt elértem a 13 fős fellépő-brigádból. Utolsónak léptem fel (én kértem így), előttem egy srác úgy meghajtotta az amúgy is nagyon jó közönséget, hogy még könnyeztem a röhögéstől, mikor a színpadra léptem - de a konferáló Litkai is.
Azt gondolom, ez az este több szempontból is fontos volt. Egyrészt tehetségkutatóhoz képest irtó magas színvonalat ütött meg. Másrészt valahára felbukkant egy igazán jó női stand-upos is! Ha hölgyek olvasnak és éreznek magukban humort, nagyon kérem, legalább látogassanak el egy ilyen rendezvényre, hátha kedvet kapnak.
A végső tanulság pedig... Kezdetleges anyaggal, félig-meddig készületlenül még egy tehetségkutatóra sem szabad elmennem, mert alálövök saját magamnak és az nem jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr931530865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása