Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Fénykép

2010.02.24. 13:02 Kutya Úr

Voltunk Dumaszínházas fényképezésen. Tök jópofa volt, egy műteremben kellett pózolnunk fehér háttér előtt. Ha megvan az eredmény, megosztom veletek.
Közben azon morfondíroztam, mit is jelent manapság egy fénykép. A szülői háznál antik, több mint 60 éves fényképeket szkennelgettünk, itt volt ugye a fotózás, mostanában én is igyekszek valamilyen beszédes képi illusztráció csatolni a bejegyzésekhez... Itt ülök egy kávézóban és itt ül még nem messze két volt fotós kollégám, akik aktív sportfotósok, többen a környezetemben most tanulnak fotózni, néhányan külföldön, jómagam meg nem vennék olyan mobilt, amiben nincs egy jobb minőségű kamera. Egy ismerősömék családi házának tetőtere tulajdonképpen egy múzeum; a gyűjtemény nagy része régi fényképezőgépekből, alkatrészekből áll.
Anno a fősulin én is tanultam egy kicsit fotózni, digitális géppel. Akkor még modern dolognak számított. Élveztem, olyannyira, hogy akkor elhatároztam, jól veszek magamnak egy normális, időtálló gépet. Ez eddig nem történt meg, de a dokumentarista énem úgysem hagy békén, előbb-utóbb lesz.
Szóval itt van ez az évszázados technológia, folyamatosan fejlődik és hiába a net, meg a hiperdurva videokamerák, még mindig van varázsa az állóképnek. Sőt, olykor még beszédesebb is tud lenni, mint egy mozgókép. Én örülök ennek!

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr631766384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása