Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Riasztó

2010.05.27. 09:55 Kutya Úr

Ma hajnalban arra ébredtem, hogy az utcában fejhangon visít egy autó riasztója. Előfordul. Percekig szólt, aztán abbamaradt. Kis pihenő után újrakezdte. Aludni képtelenség volt.
Gondoltam, elütöm valami hasznossal az időt, ezért fogtam a porszívó fémcsövét, a bicskámat, egy doboz tojást, és sétálni indultam. Ahogy kiléptem a kapun, megláttam a visító kis szart: egy Smart volt az. Komótosan odaballagtam - nem törődve a dobhártyámat közvetlen közelről tépázó zajjal -, és módszeresen levertem a tükreit, bebasztam a szélvédőt, az oldalablakokat, a hátsó szélvédőt, majd szarrá vertem a felniket is. Ez után kiszúrtam az összes kerekét, a kitört ablakon benyúlva felszaggattam az üléseket és minden létező kárpitfelületen szétkentem a tojásokat. Végezetül felálltam a kis motorháztetejére és egy kibaszott nagy faszt karcoltam a tetőre.
Ekkor érkezett meg a tulajdonos, egy fiatal srác, kezében a slusszkulccsal, arcán érdeklődő tekintettel. Mielőtt egy kibaszott szót is szólhatott volna, leütöttem a vascsővel, felfektettem a motorháztetőre, és ugyancsak a cső segítségével felnyomtam az indítókulcsot a végbelébe...
Sajnos, a fenti bekezdés a fantázia szüleménye, de nagyon szívesen megcsinálnám egyszer azzal a köcsög állattal, aki nem képes észrevenni, hogy az egész környék miatta képtelen aludni. Kedves autótulajdonosok! Tessék legalább megkérdezni a szalonban, hogyan szól a riasztó... Különben mi a faszom értelme van, azon kívül, hogy felbassza az ember agyát már kora hajnalban, ráadásul senki a környéken nem tud nyugodtan aludni. Basszameg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr382034938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeppy 2010.05.28. 13:16:29

a smart eleve nem is autó...de nem lettem volna a környéken senki helyében sem. viszont a fantáziás rész nagyon ott van :)))

Kutya Úr · http://dogslife.blog.hu/ 2010.05.31. 14:01:22

@Szeppy: Már nagyon sokszor eszembe jutott, ha nem is a teljes pusztítás kivitelezése, de legalább egy kis tükörigazítás lábbal... Ahhoz sokszor közel álltam.

Szeppy 2010.06.01. 15:49:15

@Kutya Úr: szerintem ez teljesen érthető.... nagy "respect" lenne a tiéd ha tényleg megtennéd szerintem

atila68 (törölt) 2010.09.12. 08:57:28

Murphy axiómája a gépkocsi riasztókról:
A tulajdonos nem hallja.
süti beállítások módosítása