Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Jövőkép

2010.03.30. 15:38 Kutya Úr

Szóval megvolt a felvétel. Azóta már aludtam rá párat. Alapvetően nem szoktam emlékezni az álmaimra, de ma péládul azt álmodtam, hogy kint állok a színpadon, nyomom a vakert, a nézőtér üres, valahonnan mégis veszett röhögés hallik - mégpedig tömeges. Jó lenne emlékezni, mit mondtam... Egyébként csak remélni merem, hogy a felvételt megnézve senkinek nem lesznek rémálmai. Kíváncsi vagyok, hogy fog kinézni a tévében. Mentő körülmény lehet, hogy Sándor György megdícsért...
Amúgy nem akarom elkiabálni, de vannak fellépéseim (oldalt olvashatóak a helyszínek és az időpontok), jönnek megkeresések is, ötleteim is vannak a következő anyagokhoz. Az angolos vonal is mocorog: túl vagyok egy megmérettetésen, amin egyébként egy skót stand-up csillag, Brian Higgins is ott volt. Ő megdícsért, de érzem, van még hova fejlődni. Április 13-án lesz a második Open Mike, illetve a Dumaszínházasokkal is szervezünk egy Hunglish Stand-up Comedy estét, ami május 6-án lesz! Magyar humoristák fogják nyomni angolul... Ja, és kikerültem a Dumaszínház honlapjára is, úgyhogy ott is nyomon tudjátok követni, mikor, hol leszek. Illetve, ha bárki kérdezi, hogy a céges bulijára hol keressen humoristát, küldjétek át neki a linekt, minden infót megtaláltok, bárki is legyen a kedvencetek.


A blog jövőjét illetően még nem tudom, mi lesz. Nagygenerált tervezek, de egyelőre még a bőrét sem sikerült lecserélni. Ráadásul még mindig nincs stabil internetem. Addig is alkalomadtán jövök vagy életkép jellegű, vagy stand-upos bejegyzéssel. Tessék sokat olvasni és nevetni! Jó idő van!

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr11881050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása