Feedek

Ugatás

  • v2peti: Mi van, ha túlságosan híg a matéria? Akkor jogosan lehet használni a büntetőcédulákat? :) (2016.02.22. 10:40) A három kagyló
  • Kártevőirtó: @Kutya Úr: Mert a sajt csak a Tom és Jerry-ben kedvenc eledele az egérnek. Legközelebb kenj olcs... (2012.11.27. 18:15) "A rohadás jöjjön rád..."
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Folytatás egy héten belül :D (2011.12.08. 19:19) Kutyaélet Nagyinterjú
  • DieLente: pedig milyen jó kis sztori volt:D (2011.08.11. 15:57) Szabadnap
  • Kutya Úr: @olajbogyóka: Minden út a pohárhoz vezet! ;) (2011.04.02. 22:32) Hogyan NE basszunk be?

Címkék

dumaszínház (17) én (46) kritika (18) lakás (12) munka (31) pia (17) stand up (7) társadalom (37) vízilabda (12)

Örök klasszikus ruhadarab

2010.04.28. 16:23 Kutya Úr

Április elején a Tyúkok indítottak egy seggversenyt a blogjukon. Amikor elkezdtem blogot írni, még nem tudtam, mire lesz jó az egész. Hevenyészett fantáziavilágomnak köszönhetően arra pont nem gondoltam, hogy a seggem fotója egyszer kint lesz egy másik blogon, csak úgy, a poén kedvéért.
De megtörtént, a "versenynek" vége, és nyilván most már nem csak én (gondolom a többi blogger is) töröm a fejem, hogy mi lehet a következő, nagyobb volumenű baromság, amivel színesebbé lehet tenni az amúgy sem fakó magyar blogpalettát.
Autós blogoknak lehetne 'Megjárdázott felni' verseny, bicikliseknek 'Tartozék, amit még nem hagytam el/nem lopták el', focis blogoknak 'A legjobban szétrúgott teremcipő', városvédős blogoknak 'Szobrok, amiket nem szartak le a galambok az én városomban', stb...
Egyébként logikus, hogy a csajok seggmustrát tartottak, ezzel mindkét nemet ugrasztották és ki is elégítették. Én viszont olyat képzelek el második körben, mint 'Mutasd magad atlétában!'. Egyrészt egy tradicionális, ám méltatlanul elhanyagolt, ugyanakkor még mindig sokak által viselt ruhadarabról van szó. Másrészt ugyanúgy meg lehet benne jelenni fotón, mint egy seggel. Ráadásul - ha nem tévedek - férfiak és nők is viselik.
Én már gimi óta szinte betegesen ragaszkodok az "asszonyverőkhöz". Először talán John McLean hadnagy hatására kezdtem viselni, aztán rájöttem, hogy hordásával megelőzhető az ordasnagy pisztolytáska (gigantikus hónaljnedv az ingen) kialakulása a langy nyári melegben.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogslife.blog.hu/api/trackback/id/tr771959623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venusz22 (törölt) 2010.04.30. 15:03:13

Ha lehetne leadnék 1 szavazatot az atlétás versenyre. Én is imádom. Erre a B.W.-es képre nézve tudom is, hogy miért... Egyébként nőkön is sexynek tartom. Kicsit "modern amazon"-ra hajaz. (Ló és kard nélkül.) Kivétel persze mindig van. Necc változatban, "melós sapkával", illetve iszonyatos sörhassal már nem annyira vonzó. : )

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.04.30. 15:49:10

mindjárt szólok a boginak, hogy kezdje el gyártani a szavazókat:D
szerintem agyvérzést kap:)
süti beállítások módosítása